SAVE THE DATE 8 APRILIE 2017

Magic Place Grant - cadrul perfect pentru evenimentele speciale!

Echipa Magic Place Grant are deosebita placere sa va invite la evenimentul de wedding planning "Great Tasting Show & Expo 2017 by Magic Place Grant" ce va avea loc in data de 08.04.2017 in salonul Grant (1.000 mp). Va asiguram ca va fi un eveniment unic ca si concept - un mix de brunch & show intr-o atmosfera destinsa, prieteneasca si in cadrul caruia echipa Magic Place Grant v-a pregătit foarte multe surprize. Clientii nostri vor fi asistati de o echipa de profesionisti pe toată durata evenimentului in asa fel incat sa fie în masura sa faca cele mai bune alegeri pentru nunta anului . Evenimentul va incepe la ora 12:30 si se va incheia in jurul orelor 17:00.
Fiecare client va primi pe langa meniul spre degustare, bauturi racoritoare, vin alb-rose si rosu plus cafea. Insotitorii vor putea sa participe cu o taxa modica de 60 de lei in care va fi inclus pe langa spectacol si un pachet de bauturi soft si cafea. Daca doriți un meniu suplimentar, va stam la dispozitie cu o comanda ferma la managerul dumneavoastră de eveniment la pretul special de 160 lei de meniu.
Sesiunea de degustare a meniurilor si de spectacol in care numerosi prieteni ai locației, artisti de renume, va vor incanta la scena cu melodii cunoscute (avand si posibilitatea de a interactiona direct cu acestia), se va desfasura intre orele 13:30 – 15:30.

Ballroom

1.Sesiunea EXPO in salonul New York: se va organiza un spatiu de expozitie unde furnizorii nostri isi vor etala produsele si serviciile. Va vom intampina cu displayuri, mese deschise unde vor astepta floristii nostri cu buchete de flori si aranjamente festive, oferte speciale la pachete de artificii, foto/ video, scenotehnica si sunet, DJ, cabina foto, masina de fum greu, candy bar, tortul miresei, ring de dans, servicii de hostess, limuzina, invitatii de nunta, verighete, tinute pentru domnisoare de onoare, iar in terasa exterioara si peluza un set up complet de ceremonie in aer liber si foto corner (foisor).
Un stand special va prezenta pachete de infrumusetare mireasa si mire "Michelle Center" si multe alte surprize. Sesiunea expo va dura cca. 50 - 60 min. Clientii vor putea discuta direct cu furnizorii si contracta serviciile optionale preferate.

Ballroom nunta

2.Sesiunea TASTING & SHOW: In salonul Casablanca vor fi amplasate mese pentru cuplurile de viitori miri si invitatii lor, unde se vor servi spre degustare preparatele meniului contractat de fiecare client.
Va fi un tur de forta si logistica sub conducerea echipei Chef Balan (medaliat la campionatul european de Catering si detinator Guinness book of records). In acest timp pe scena se va desfasura un mic spectacol demonstrativ al partenerilor din zona de entertainment, o parte din artistii promovati de catre locatia noastra Magic Place Grant (Mahala Rai Banda, Alexandru Anghel, Ovidiu Anton, Lady Sax, Violin Girl, Mihai Bajinaru, Eelena Niciu, Claudia Ghitulescu, Taraful Bucuresti si momente umoristice, magie etc. Ne vom bucura impreuna de prezenta la a unui invitat de seama si prieten al locatiei noastre, Pepe.

Restaurant Nunta

3.Sesiunea DESIGN de aranjamente si decoratiuni in salon Paris: prezentare a intregii palete de aranjamente florale, fete de masa, huse scaun, modele de scaune, accesorii, consumabile si decoratiuni de eveniment, incluse si/ sau optionale oferita de locatia noastra. Vom rasfoi impreuna catalogul complet si selecta in functie de bugetul si preferintele dumneavoastra cele mai spectaculoase si pline de impact optiuni de decor festiv sau tematic.

TERMENI SI CONDITII PARTICIPARE


GRATUIT - participare plus un meniu/ familie (degustare) pentru clientii Magic Place care au contracte incheiate pentru anul in curs.
TAXA - 60 LEI/ pers. (show & soft bar) - pentru invitati/ insotitori.
TAXA - 160 LEI / pers. (meniu suplimentar de degustare plus vin, soft bar si cafea) - pentru invitati/ insotitori.

Meniul oferit la degustare cu titlu gratuit, va fi un meniu complet pentru o persoana/ de familie (gustare, fel principal I peste, fel principal II traditional, fel principal III mixed griil si tort).
Sunt incluse: 3 pahare vin alb/ rosu/ rose, soft drinks, apa si cafea.
Inregistrarea la degustare se face in baza confirmarii scrise la acest newsletter, iar repartizarea la mese se va face de catre event manageri/ hostess in functie de meniul contractat: Silver/ Gold/ Platinum.
Clientii vor primi cate un formular fiecare in care vor nota observatiile si eventualele suplimentari la meniu pe care le vor putea discuta dupa inchiderea sesiunii de degustare, atat cu managerul de eveniment cat si cu chef bucatarii.
Pentru consultanta suplimentara puteti apela la specialistii nostri prezenti la eveniment: wedding plannig, wedding/ event coordination, event management, event designer, executive chef, etc

Va asteptam cu drag sa planificam impreuna cea mai importanta zi din viata dumneavoastra: ziua NUNTII la Magic Place Grant!

Raluca Nicolau * Sales & Event Manager * 0756 066 627, raluca.nicolau@MagicPlaceEvents.ro
Bianca Sipu * Sales & event Manager * 0756 066 625, bianca.sipu@MagicPlaceEvents.ro

Formular de contact

Magic Place Grant va ofera posibilitatea de a face rezervarea online pentru evenimentul tau, completeaza formularul de mai jos si noi iti vom raspunde in cel mai scurt timp.

Pentru mai multe detalii solicita o oferta personalizata la rezervari@magicplaceevents.ro sau 0756.066626




Magic Place Events GRANT